
- Jsme smluvní servis pro některé známé pojišťovny, to znamená, že máme uzavřenou smluvu o spolupráci.
- Mezi výhody patří ověřená kvalita oprav, dohodnuté ceny dílů a prací, provádění prohlídek poškozených vozidel s následnou opravou a vyřízení krycího dopisu.
- Pojistnou událost za Vás vyřešíme na pojišťovně bez Vaší finanční účasti, nebo vyřizování na pojišťovně.
- Podmínkou je dodání kompletních dokumentů, likvidnost škody a obdržení krycího dopisu v plné výši ceny opravy.
Co je to krycí dopis:
- Vystavuje ho příslušná pojťovna v elektronické formě (e-mail).
- Je potřebný k ukončení pojistné události a předání opraveného vozidla majiteli.
- Vystavení krycího dopisu může bránit např. nedodání všech potřebných dokumentů, nedohlášení pojistné události ze strany viníka, nebo nedohlášení pojistné události ze strany poškozeného.
Pojmy, se kterými se můžete setkat:
- Pojistitel = pojišťovna, která je oprávněna provozovat na území ČR pojištění odpovědnosti.
- Pojistník = ten, kdo uzavřel s pojistitelem smlouvu o pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou provozem vozidla.
- Pojištěný = ten, na jehož odpovědnost za škodu způsobenou provozem vozidla se pojištění odpovědnosti vztahuje.
- Poškozený = osoba, kterému cizím zaniněním vznikla škoda.
- Totální škoda = náklady na opravu poškozeného vozidla převyšují hodnotu vozidla před poškozením.
- Audatex (kalkulace) = počítačový systém určený ke zpracování (ocenění) škod na motorových vozidlech.
- Náhradní vozidlo = jako poškozený máte nárok po dobu opravy Vašeho poškozeného vozu. Půjčovné je hrazeno z povinného ručení viníka dopravní nehody. Vozidlo budete mít zapůjčené, než autoservis dokončí práci na Vašem vozidle.
Našimi smluvními partnery jsou:
- ČPP - Česká podnikatelská pojišťovna, a.s.
- UNIQA pojišťovna
- Kooperativa pojišťovna
- Kontakty na pojišťovny:
ČPP 841 444 555 (ČR) +420 266 799 779 (zahraničí) - web
UNIQA 800 120 020 (ČR) +420 272 101 020 (zahraničí) - web
KOOP 957 105 105 (ČR) + 450 266 799 779 (zahraničí) - web
Likvidace pojistné události z havarijního pojištění:
- Pouze pokud je Vaše vozidlo pojištěno havarijně nebo máte připojištění (např. skel, srážka se zvěří...).
- Nejčastěji se řeší poškození vozidla vandalismem, živel a srážka se zvěří.
- Škoda musí být vyšší než sjednaná spoluúčast (z pnení se odečítá).
Dokumenty, které potřebujeme k vyřízení pojistné události:
- Zápis o poškození motorového vozidla.
- Řidičský průkaz a občanský průkaz řidiče v době nehody.
- Velký technický průkaz.
- Relace PČR - pokud nehoda byla šetřena PČR.
- Devinkulace - pokud je vozidlo v leasingu (vystaví leasingová společnost na žádost klienta).
- Plná moc majitele vozidla.
Likvidace pojistné události z povinného ručení:
- Pokud jste v dopravní nehodě poškozeným, budete událost řešit z povinného ručení viníka nehody (škoda je řešena na jeho pojišťovně).
- Pokud nehodu neřešila PČR, je nutné dohlášení nehody z obou stran (jak od viníka, tak od poškozeného).
- Po dobu, kdy je vozidlo v našem servisu opravováno, máte nárok na zapůjčení náhradního vozidla, které máte od nás zapůjčeno ZDARMA.
Dokumenty, které potřebujeme k vyřízení pojistné události:
- Zápis o poškození motorového vozidla.
- Řidičský a občanský průkaz řidiče v době nehody.
- Velký technický průkaz.
- Záznam o dopravní nehodě - pokud byl s viníkem sepsán.
- Relace PČR - pokud nehoda byla šetřena PČR.
- Devinkulace - pokud je vozidlo v leasingu (vystaví leasingová společnost na žádost klienta).
- Plná moc majitele vozidla.